ÍNDEX DE RECEPTES

6 de novembre del 2017

PASTIS DE FORMATGE, LLIMONA I FIGUES


Un súper pastís per a celebrar l'aniversari del meu fill, l'Eloi, que es van fent grans..., i el meu, que al contrari d'ell no me'n faig de gran... Jeje!
És un pastís molt fàcil de fer i està boníssim, va tenir molt èxit!
PASTÍS DE FORMATGE, LLIMONA I FIGUES
Ingredients
250 g de galetes (tipus Digestive)
150 g de mantega
500 g de formatge cremós
150 g de sucre
400 g de nata per a muntar (35% MG)
Pell ratllada d'una llimona
Suc de 1/2 llimona
6 fulles de gelatina de 2g ( 12 g)
Figues
Magrana
Maduixots
Motlle de 20 cm
Elaboració
Triturem les galetes i barregem amb la mantega fosa, cobrim el fons del motlle, repartint per un igual, premem amb una cullera o cul de got per a que quedi compacta i uniforme. Reservem a la nevera.
Hidraten la gelatina amb aigua freda durant 10 minuts, l'escorrem bé i  escalfem al microones fins que estigui líquida. Hi afegim el suc de llimona i la pell de llimona ratllada, remenem bé i reservem.
Barregem el formatge amb el sucre, la nata i la gelatina amb llimona, batem bé fins a tenir una crema homogènia.
Aboquem la crema en el motlle i amb l'ajuda d'una espàtula allisem la superfície.
Reservem a la nevera un mínim de 2 hores però millor fer-lo el dia abans.
Decorem amb la fruita i a gaudir-lo!




6 comentaris:

Amblesmansalamassa ha dit...

Un pastís ben festiu. T'ha quedat d'escàndol!

trifasic de baileys ha dit...

UAUUU M'ENCANTA!! que alt no?? és xulissim! fa de festa total! a mi m'apassiona el pastis de formatge així que ja em tens guanyada ràpid! petons al Eloi i a l'artista!

Palmira POM ha dit...

Amb la fruita fa molt de goig aquest pastís! Per molts anys al nen "petit" ;o)
Petons
Palmira

El pare ha dit...

No sóc de postres, tanmateix he de reconèixer que el títol m'ha engrescat,
- el formatge, m'agrada.
- la llimona, quan he de menjar un gelat o un sorbet, que sigui de llimona.
- les figues, em tornen boig.
o sigui que no diré pas que no a un tall petit.

Felicitats, Teresa, felicitats, Eloi. Per molts ans!

La Cuina de l'Olga ha dit...

Quin pastís més bonic i elegant! Els colors són preciosos! I deu ser boníssim!
Petonets,
Olga

Miquel ha dit...

Un pastel fácil, muy bueno y con la fruta le da el aire fresco y colorido que lo hace irresistible.
petons

Seguidors